-

Veckorna springer iväg som vanligt och de är redan fredag!

Går skit bra på ny jobbet, trivs riktigt bra!

Blev förresten rödhårig igår, har ju tänkt bli rödhårig länge nu! Och igår tog vi tag i saken! Och de var verkligen på tiden! Sen blev de lite klippning på de också! Så nu är jag som en ny människa! Och jag trivs verkligen i mitt röda hår :) känns förstås lite annorlunda med tanke på att jag varit mörk rätt länge! Men känns helt rätt!

Idag väntas jobb i vanlig ordning, sen blir de nog att sova hela kvällen, sen är de jobb även i morgon, och sen efter jobbet sticker jag iväg till Jessica, blir nog att sova över där också så jag slipper hålla på med bussar! Får se vad vi hittar på :)

Nu ska jag dra på mig nå kläder, äta frukost sen göra mig redo för lite jobb!

Slänger upp en bild på ny frillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback