-

Igår blev de jobba 10-18, sen Efter jobbet drog jag, André, Jessica och Peo på pastabacken och åt helt sjukt mkt god mat, efter maten blev de bio, såg safe house, och den var riktigt bra!

Efter bion var slut bar de av mot Tuna för att packa lite grejer, sen vidare mot ökx! Och har väl varit hemma i ökx kring halv 2 kanske?

Var sjukt trött, och självklart har jag sovit skit hela natten, drömt en massa mardrömmar hela natten! Så utvilad är jag då inte!

Vaknade förresten av ett sms på morgonen, där Renee skrivit att jag får ta isa till Luleå om jag vill, så Igor får sällskap! Och helt ärligt är jag fett sugen på de! Har länge velat ta isa till Luleå, men inte riktigt kunnat eftersom att hon inte alls gillar att vara ensam, men nu skulle hon ju ha Igor som sällskap!

Så då slipper hon vara själv, och mamma och pappa blir dessutom av med 2 hundar då!

Nu ska jag mysa med A som ligger och sover ännu, sen ska jag nog hinna hälsa på i nybyn idag, sen får vi se vad resten av helgen har att erbjuda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback