-

Har hunni vara å dammsuga lägenheten och lämna igen nycklarna till lulebo på morgon, så i morgon ska den besiktas!! Hoppas, hoppas, hooooooooooooppas att den går igenom!!!

Hade planer på att åka in till stan och inhandla en ny bikini idag på min lediga dag, men var för slö för att åka in till stan, så snor bilen av Danne när han kommer från jobbet och gasar till storheden istället!!

Är för tillfället barnis åt Eddie medans Renee vilar, har precis fått han att sova! Väntar på att Danne ska komma hem från jobbet så jag får åka till storheden, sen ska jag tvätta :)

I morgon är de fredag, och jag är ledig lör-mån, super skönt! Jag och A ska kanske åka iväg, och ha en helg för oss själva!! Vore sjukt underbart! Nu samla ihop all smuts tvätt och springa ner till tvättstugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback