-

Har haft en helt underbar födelsedag idag, och den bästa födelsedagspresenten var ju såklart att få pussa på André! Som jag saknat han <3 trist bara att jag inte kan mysa med han hela veckan då jag måste vara i luleå och jobba! Men på lör blir de att åka upp till ökx och då ska jag mysa gärnet med A <3

Dagen har bestått av jobb till 18, efter det blev de att gå på baan thai med andre och äta 3 rätters middag :) sjukt gott!

Fick föresten helt underbart fina rosor av Hjärtat efter vi ätit och presentkort på stadium :) så nu kan jag äntligen unna mig ett par springskor! :)

Sen har jag även fått presentkort På Gina av svärmor och svärfar, pyjamas av fasters gosse och Danne å Renee, och pengar av mormor och morfar!


Nu avslutar jag denna födelsedag med att ligga i soffan resten av kvällen och se lite big brother ! Och längta efter A <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback