-

Tillbaka i Luleå efter några härliga dagar hemma i Överkalix! Hade lätt kunna stanna där resten av veckan :)

Kändes trist att åka tillbaka, hade velat stanna och mysa med A Hela veckan :) men man kan inte få allt här i världen!

Blir jobb, i morgon och på ons, sen ledig tors, jobb på fre, sen sticker jag upp till ökx igen på lör morgon, och blir där nga dagar :)

Påsken har annars varit rätt lugn, var Chaffis till lansjärv på fre, jobb på lör, sen dricka lite grann efter jag kom tillbaka till Luleå igen, blev rätt lugnt, var hos Angelica å Gont mest hela kvällen, och igår blev de att sova framför tvn mest hela kvällen, äta ost och kex och bara slöa!

Så ja, har varit en rätt lugn påskhelg för min del! :)

Nu ska jag hoppa ner i badkaret och sen ska jag ligga framför tvn resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback