söndag.

Åkte till ökx igår efter jobbet, hann förbi nybyn en sväng och pussa på Flisan och hälsa på familjen, sen har vi mest hängt i allsån. Och nu är jag tillbaka i Luleå igen, ska leva som änka denna vecka. Får se hur det går, kommer vara socialt utsvulten innan nästa söndag! Vill att det ska bli nästa söndag helst nyss..  Är grymt avundsjuk på alla människor som har ett välbetalt jobb och har råd att åka utomlands! NU ska jag börja spara pengar som fan så jag också kan sticka iväg, TILLSAMMANS med A. Bara han och jag :)
Fan vad jag bara vill få gjort bort alla dessa jävla 3000timmar så jag får en normal lön och kan göra mer roliga saker! Nej, dags att sluta sura. Har varit och inhandlat lite ben & jerry glass och cola, så nu ska jag mysa ner mig framför tvn och se gossip sen idol. I morgon är jag ledig, ingen tvättid bokad för ovanlighetens skull, så då är den stora frågan, vad tusan ska jag hitta på i morgon då när man inte ska tvätta? Blir nog att hänga på bviken och vara babysitter åt Eddie :) Ja, de låter som en bra idé. Nej dags att nöta igenom några avsnitt gossip.
ÅÅåh, synd att jag jobbar hela veckan, annars hade jag stulit med mig flisan till luleå! Eller bara kunna vara i ökx. Aja, har ju nå att göra på dagarna när jag jobbar iaf.
Nu gossip!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback