ENDAST 7 dagar kvar!

Har sovit själv i lägenheten för första gången sen vi flyttade in! Gick ju bra! Som ni kanske vet hatar jag att vara själv, men jag hade riktigt mysigt igår och jag överlevde, åt en massa go saker, såg idol och en massa gossip girl avsnitt, så blev en sen kväll för mig igår. Ni vet, är inte lätt att slita sig när man väl börjat se en serie. Man måste ju passa på nöta sånna där tjejserier när andre är på vift, annars är datorn och tvn upptagen :P Men gud vad jag saknar Andre redan, är så tomt utan han i lägenheten och sängen känns så stor utan han bredvid mig. Men nu är det BARA 7 dagar kvar tills han kommer hem!
Hoppas han har det roligt där borta i allafall, men jag hade absolut inte gråtit om han vore hemma med mig :) Är grymt avundsjuk att dom är utomlands!
Nej, nu ska jag göra mig frukost, kanske orka städa till i badrumsskåpen, sen ska jag dra vidare till familjen Andersson och mysa på. som vi alltid gör på måndagar då jag är ledig :) Tror att bviksgänget börjar bli less mig när jag alltid hänger där när jag är ledig :P haha..
Nej, NU frukost!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback