5 dagar kvar..

Nä nu tycker jag andre kan komma hem :) Tycker vi har varit ifrån varandra alldeles för länge! Sjukt vad tiden går sakta när inte den man älskar är med en! Hojja. Och att man kan sakna någon såhär mycket! ENDAST 5 dagar kvar, jag räknar ner.. haha.. Nu ska jag fortsätta med mitt gossip nötande tills idol börjar, sen kanske man orkar plocka till lite här.
Usch jag hatar att vara gräsänka :P Orkar inte ens laga mig mat när Andre inte är  hemma så äter mest slarvmat. Så andre bäst du kommer hem, annars kommer jag rulla fram när du kommer hem ;)
Nej, i morgon MÅSTE jag försöka orka städa också, är skräpigt och äckligt på golvet. Så i morgon efter jobbet blir det nog att städa och plocka till? :) Kanske försöka få mig ngn tvättid? :)
Nu Gossip :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback