3 dagar kvar..

3 dagar kvar tills A kommer hem <3
Har jobbat som vanligt idag, jobbade in lunchen och fick sluta 1 timme tidigare, så var hemma just efter 5. Sjukt skönt! så har passat på att städa, diska och snart ska jag vika tvätten också! Är så skönt med en nystädad och färsch lägenhet! Sen tänkte jag färga håret också, Erika la i en färgbomb 740 (koppar) från revlon i mitt hår igår, tog sjukt bra! Men anar att det inte kommer se lika snyggt ut när färgbomben sakta men säkert kommer fara ur håret, så nu ska jag snart gå och snöra i lite färg i håret :) så man ser ut som folk när man ska stå bland folk och jobba :)
Sen hade jag tänkt vika tvätt också, den har legat i en IKEA påse sen förra veckan någongång, om inte ännu längre tillbaka och jag har tänkt vika den hela veckan men har liksom inte orkat ta tag i de, så nu när jag ändå är igång med städandet så är det väl lika att vika tvätten också! Nu sätta igång med hårfärgningen så jag hinner äta ngn middag ikväll också :)

Åååååh vad jag längtar efter andre <3 Men nu är de inte länge tills han kommer hem!
Blev erbjuden att följa med ut på lördag och fira renees kusin elin, men var tyvärr tvungen tacka nej eftersom det är rätt tomt på mitt konto :/ Hade varit sjukt roligt att följa med ut. Men som sagt jag är fattig. Det suger!
nej, nu MÅSTE jag sätta igång med mina sysslor
HiO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback