28 september

Veckorna bara springer iväg som vanligt och man hinner knappt blinka så är de ny vecka! I helgen blev det i allafall att åka upp till ökx och hälsa på, hann träffa mamma och pappa en sväng innan dom drog vidare till karlstad, sen klippt lite, och hunnit hänga gäng med mina underbara systrar <3

Jag saknar faktiskt mina söta, underbara systrar <3 Är trist att vi inte alls bor på samma ställe! Men ska försöka häva mig hem oftare :)
Sitter för tillfället i soffan och har precis gjort mig redo för jobb! Ser vakna med the voice och väntar på att få gå till bussen! Jobb i nga dagar till sen får jag ta helg, och då blir det nog mest troligt att åka upp till ökx :) HOPPAS :)
Kvällsöppet på stan ikväll, var sugen på att gå och kika nu när dom nu har kvällsöppet och jag hinner gå på stan för en gångsskull, men ingen verkar vara sugen på följa, och helt ärligt, jag orkar nog inte gå på stan själv? Så får se hur det blir med det, skulle behöva inhandla lite mer kläder, fast egentligen säger mitt konto stopp, jag hade ju tänkt snåla med månadens lön! Den lilla lön jag får! Så får se om jag orkar gå på stan ikv eller inte? :)
Nu ska jag fortsätta se vakna med the voice tills jag ska iväg mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback