2 dagar kvar..

Veckorna bara rusar iväg! Och nu är det bara 2 dagar kvar tills min älskade Andre kommer hem igen :) Jag håller på längta ihjäl mig och har längtat ända sen i söndags när jag släppte av dom på kallax :) men på söndag får jag äntligen hämta hem han igen :)
Nu har jag i allafall tagit helg, skönt!! Ska ligga på soffan hela kvällen, se idol, gossip, äta ben & jerry glass och annat gott :) Bara mysa på för mig själv! I morgon blir det att stiga upp tidigt, tvätta som en idiot, tvättkorgen håller på svämma över, och gissar att den helt bokstavligt talat kommer svämma över när andre kommer hem med smutskläder efter 1 vecka i turkiet, så de är lika bra jag tar en liten tvättdag i morgon. då har jag ju gjort lite nytta i veckan :)

Sen på kvällen blir det att fara ut med ett litet gäng tjejer, fira renees kusin elin som fyller år, äta på allstar och ta ngn drink :) Ska bli roligt :) Sen på söndag ska jag som sagt var och hämta a från kallax :)
Nu ska jag göra mig nå mat, äta go saker sen slå igång gossip..
Bjuder på en bild på min nya hårfärg :) Kanske inte syns så jätte bra.
Trivs skit bra i den, och jag lyckades få färgen riktig jämn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback