-

Hemma i ökx över helgen! Hann träffa mammsen och pappsen igår, och på morgonen har dom åkt iväg ner till karlstad och simon och frida. Och idag har jag väl egentligen inte gjort mycket, varit hem till nybyn en sväng, gjort ett försök att sy kuddfodral, men linnea kom och tog över ;) haha.. Sen hade jag stora planer på att sy mig nya gardiner, men jag gav upp den idén när jag kom på att jag liks kommer ge upp efter inte ens en längd! Så gardinssömnaden överlåter jag till min duktiga mamma <3
Sen har jag hunni vara och klippa lite folk också, och snart blir det mat, sen ska jag fortsätta klippa! Är faktiskt inte så roligt att klippa när man väl är ledig och när man väl kommer till ökx! Men antar att jag inte har mkt annat till val när de är familjen?
Så nästa gång jag kommer hem ska jag INTE klippa en enda skalle!!
Sen blir det att fara till kalix älv, klippa linnea och erik, hämta hem igor, sen förhoppningsvis till allsån och mysa på med min dre ifall han nu inte ska ut på rajtantajtan! :)
Nu vara social med fam wikström :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback