ökx

Har jobbat idag, och eftersom att de blev att jobba över igår så fick jag sluta lite tidigare idag! Riktigt skönt! Sen hem en sväng efter jobbet, flottat pizza och slöa framför tvn en stund, sen gasa vi iväg till ökx och ska vara här ändaaaaaaaaaaaaaaaa till på måndag! skönt :) Och medans vi lik är hem till ökx så tänkte jag passa på att nöta på mamma och pappas tvättmaskin och torktumlare eftersom att min kära Andre eller jag inte orkat masa oss till tvättstugan och boka ny tvättid! Så då har vi istället släpat med oss 3 nästintill överfyllda ikea påsar med tvätt till ökx ist. haha..
Nu sitter jag i allsån iaf, andre har farit och skjutsa en massa fyllon till bränna, hoppas bara han kommer tillbaka snart så jag slipper sitta här själv och ha tråkigt :P nu kika fb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback