måndag

Sitter hemma i nybyn, har passat på att låna mammas symaskin och laga lite byxor som gått sönder! Och nu ska jag gå och se om hon äger några stickor (heter de så?) för jag ska nämligen sticka mig en tubhalsduk!

Får se hur långt jag kommer innan jag ger upp, för jag har som sagt var en tendens att ge upp innan jag ens gjort färdigt! Så ska bli kul att se om de blir ngn tubhalsduk? :)

Sen ska jag åka till allsån och mysa med A, iväg och hämta hem bilen från ok som får sig vinterdäck. Sen åker vi nog tillbaka till luleå så fort  bilen är klar! Då hade jag tänkt försöka hinna träna också :) Går sjukt bra med träningen, har faktiskt inte alls kännt sådär att man inte orkar fara och träna. Utan har faktiskt varit duktig och tränat flera dagar förra veckan. Och så ska jag försöka hålla det! Har även slutat med min naturdiet nu, åt det väl kanske 2 eller 3 veckor. Och tyvärr utan resultat :/

Nej, ner i källaren och gräva fram några stickor (?)
Puss


Sjukt gammal bild, men sååååååååå långt och fint hår! Jag ska aldrig klippa av mig håret igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback