Ledig måndag :)

Förkyld så förbannat, inte så jätte snorig, men en förbannat jobbig hosta. Och inte blev förkylningen bättre efter helgens festligheter!
har ju som sagt var varit i ökx i helgen, åkte dit direkt efter jobbet i lördags, klippte lite, sen blev det att göra sig redo för party med anne w! Senare på kvällen blev det utgång på hotellet, kul att träffa folk, men ärligt talat är det inte så mycket att gå ut på hotellet i överkalix, är rätt trist faktiskt.
Och igår var jag helt död, inte de minsta bakis, men förbannat slut i hela kroppen, sov bort större delen av dagen, åkte in till bränna för att köpa en massa vårrullar och chips. Tröck vårrullar med majken tills vi höll på spy, sjukt gott! Sen lite chips på det, sen köttsoppa hos svärmor och svärfar. Så man kan inte direkt påstå att jag var hungrig igår! haha.. Och idag börjar jag om på min diet, nu är det absolut inge godis på ca 3 veckor. Sen ska jag försöka orka röra lite på mig också!
Väntar på mitt gymkort på helex som jag ska få genom jobbet, hoppas att jag får det snarast! Behöver börja träna på riktigt! Men tills jag får gymkortet ska jag försöka orka mig ut på promenader efter jobbet.
Nej, nu ska jag tanka ner one tree hill, göra mig nå frukost av de som finns i kylen, finns inte mycket i kylen!
Sen göra mig redo för häng med familjen Andersson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback