ledig lördag :)

Hitta en lista på ngn blogg som jag hade tänkt göra, och ser nu att inte rubrikerna på min blogg syns! haha..
Ledig lördag idag, känns helt underbart! Mindre underbart att Andre måste jobba både idag och i morgon när jag har ledig helg! Men har hunnit med mycket idag, och skulle behöva hinna/orka med ännu mer! Har hunni vara köra A till jobbet, haft ett helt berg med disk som jag har diskat bort, städat till lite i skafferiet (stavas det så?), sen har jag tvätt på hela torkställningen som hängt där sen i söndags som jag också skulle behöva få bort! Och boka tvättid och tvätta skulle jag också behöva göra, och dammsuga hela lägenheten men de känns inte ut som att de är någon idé
Vi har ju hitta sånna där äckliga jävla silverfiskar i lägenheten, inte så himla mysigt! Anticimex har varit hit och stoppa ut ngt slags gift för att dom ska försvinna, men har bara sett ännu mer äckeldjur efter det! Så den 17 kommer dom hit igen och förhoppningsvis försvinner djuren efter det? Och man måste dammsuga minst 1 dm från alla lister, så känns väl inte som ngn idé att dammsuga när man liks inte kan göra de ordentligt? Usch vill få bort dom här djuren nu, helst nyss!!
Stackars A som måste höra på mig när jag gnäller uti dom där djuren, haha.. Skriker på A varje gång jag ser en silverfisk, och har haft stora planer på att söka ny lägenhet bara för att slippa djuren.. Och inte nog med att vi har silverfiskar så kryllar det av spindlar i våran lägenhet också, antagligen för att vi bor på markplan och dom tar sig in lätt! Hojja...
Nej, nu ska jag fortsätta leka hemmafru, sen hade jag tänkt försöka ta mig ut på en prommis idag också, och försöka hinna på elgiganten för att lämna in min telefon innan A slutar jobbet.

Kanske man skulle göra sig frukost också? har helt glömt bort/inte orkat göra mig frukost på morgonen. Har ju föresten börjat med naturdiet, byter ut varje middag mot en påse naturdiet, kanske inte det roligaste, men jag ska fan få bort några kilo! Går faktiskt bättre än jag trodde de skulle göra! Har inte alls varit så jätte hungrig på kvällarna, eller jo visst ngn kväll, men jag har härda ut. Ska bli spännande att se om man går ner nå :) Nej, dags att ta  tag i allt här hemma så det hinns med en prommis i det fina vädret :)
Saknar min underbara klass och studentens alla festligheter :)
saknar min underbara flisan <3 Önskar jag hade jobbat mindre och kortare dagar så jag hade kunna ta henne till lule. När jag blir arbetslös, OM jag blir arbetslös, då ska flisan få flytta till luleå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback