.

Alltså vars försvinner veckorna? Man hinner inte alls med! Är mitt i allt fredag i morgon? Jag fattar ingenting, känner mig dagvild! Men inte gråter jag för det, för det är min lediga helg denna helg! Så då ska jag bara göra ingenting. skönt! Okej, egentligen har jag en massor jag hade behövt göra! Listan kan göras enormt lång, men frågan är om man kommer orka ta tag i allt?
Skulle behöva städa, vika undan tvätten som hängt på tvättställningen i snart en vecka, stoppa upp mitt fina väggord, ringa anticimex ännu en gång, hinna ut på promenad, tvätta, diska. hojj.. som sagt listan kan göras lång..
Men får se hur mycket man orkar ta tag i denna helg! haha.. Lilla syster fyller år snart, jag har inte haft ngn som helst aning om vad man kan ge henne, men har äntligen kommit på det :) men mina syskon är omständiga och tjorviga, så verkar bara bli jag mammsen och simme på den presenten? Så ska försöka fixa med presenten i helgen också :)
Kul, hoppas hon tycker om det :)
Nu ska jag duscha, sen sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback