-

Känns som att det blir länge mellan varje inlägg, men ibland har man bara ingenting att skriva och då är det lika bra att bara låta bli!

Har haft långledig i helgen, varit ledig både lördag, söndag och idag. Så känns riktigt lyxigt. Men då jobbar jag ju då nästa måndag när jag jobbat lördagen också! Så det var ju kanske mindre roligt. Men då jobbar man ju (Som tur är) bara halv dag på fredag den 4e.
Idag har jag iallafall börjat min lediga dag med att stiga upp alldeles för tidigt för att vara ledig, traskat fram och tillbaka till tvättstugan flera vändor för att tvätta, iväg till stan för att träna och sen mötte jag upp Renee, fasters guldklimp eddie <3 och mona, blev bjuden på en fika av reinno! Tack söta underbara reinno, jag får bjussa igen ngn gång! Sen har vi vandrat till varvet, spelat lite mario kart, sen var de dags att ta bussen hem, fixa maten tills A skulle komma hem och sen har jag inte hunnit med mycket mer..
Och nu hade jag tänkt försöka få upp väggordet mitt på väggen som jag egentligen skulle ha satt upp för MINST 1 månad sen. men har liksom inte orkat ta mig tid för att göra det. Eller ärligt talat har jag nog gruvat mig för att stoppa fast det, just för att jag vet att jag kommer misslyckas, de kommer se förjävligt ut och mitt humör kommer sjunka till botten just för att de inte kommer bli bra. Men det ska upp!
Så de ska jag roa mig med ikväll.. Sen ska jag packa klart väskan så  jag slipper stiga upp före fan i morgon, för  i morgon är det morgonträning som gäller, upp 05.30 och göra sig redo för att fara och träna! Blir lite imponerad över mig själv att jag inte gett upp träningen ännu, och att jag dessutom orkat springa konstant i 45 minuter förra veckan. Så i morgon tänkte jag försöka mig på att springa 1 timme. Och vill ni veta det bästa efter all denna träning, jag har gått ner 2 kilo! Sjukt! Är ju egentligen inte mycket, men mycket för att vara jag, eftersom jag verkar ha rätt svårt att gå ner i vikt? Känns som att jag alltid har gått mer upp i vikt än ner. Men nu börjar vågen visa mindre :) Och de känns toppen :)

Dags att sätta upp de där väggordet nu medans jag har ork kvar :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback