Söndag

Jobb igår 10-15, var full rulle hela dagen! Eller egentligen hade jag fler kunder än de egentligen fick plats med på 5 timmar! Men det gick ju bra, jag höll tiden, och fick komma hem i tid :)

Fick helt plötsligt göra en liten håruppsättning igår också, synd bara att de blivit missförstånd och att de bara var bokat in för klp, alltså 45minuter! Men jag hann och vi hann ta alla inbokade kunder iaf :)

Så igår när jag sluta jobbet var jag heeelt slut! Senare på kvällen drog jag och andre iväg in till stan för att se bio med strumpan och sanna ! Efter många om och men så bestämde vi att vi ser paranormal activity 3! Jag som höll på dö redan när jag såg 1 och 2, men jag hade aldrig sett en skräckis på bio och jag vet inte, men på något konstigt vis även fast jag håller på skita ner mig när jag ser skräckisar så är de en liten härlig känsla i kroppen att bli så där rädd och skrämd, även fast jag tillika hatar att bli skrämd sådär!

Som sjukt hur de kan bli :)

Iallafall idag är de ju söndag och jag hade tänkt börja stiga upp nu och börja storstäda våran lägenhet, för de behövs verkligen! Sen iväg och träna och sen har jag bestämt att jag ska hinna förbi Danne, Renee och Eddie idag och mysa på! Man hinner ju som aldrig på veckorna när man jobbar så mycke :/ men får passa på när man är ledig :)

Nu sätta igång med städningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback