Ricinolja

Läste ett blogginlägg om att ricinolja skulle göra så håret växer fortare. Så jag tänkte att jag testar väl :) så Idag har jag varit och inhandlat ricinolja! De är egentligen inte ens till för håret, utan är egentligen en olja som ska rensa tarmarna! Men som sagt, de ska tydligen funka :)

Man anv. De i torrt hår, 25 minuter 3 ggr/veckan! De ska tydligen växa 4 cm mer än vanligt i månaden :) hoppas de funkar :D

Har även hunni bränna pengar på lite annat under lunchen, köpte en liten julklapp åt Eddie, en sån där man har telefon i på armen när man tränar! Sen tänkte jag köpa en eller två julstjärnor på clas ohlsson, var upp på morgonen för att inhandla lite till jobbet, då fanns de en massa kvar, sen gick jag dit på lunchen å då var alla slut, av den sorten jag ville ha!! Fan, var ju så bra när de följde med vanlig skärm också! Så får söka vidare :) ev att de får bli en stor hängande stjärna istället och så får jag köpa fönsterlampor senare!

Nu ska jag fortsätta jobba :) hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback