Ledig dag=tvättdag

Ledig idag och de känns som vanligt helt underbaaaart :) och som vanligt på måndagar så tvättar jag, åt helvete för mycke tvätt som vanligt!! Men nu var de extremt mycke smutstvätt, Hela tvättkorgen har varit proppfull ( har inte ens rymmats en strumpa till i tvättkorgen ) plus att det legat lika mycke tvätt på golvet bredvid tvättkorgen! Så har en känsla att jag kommer få tvätta hela dagen!! Jag önskar att vi hade en egen tvättmaskin i lägenheten, då hade de kanske inte blivit såhär mycke tvätt!!

Så nu ska jag börja spara till en tvättmaskin och övertala andre att vi ska köpa en tvättmaskin :)

Sen efter jag tvättat och torktummlat all tvätt ska jag iväg och träna en sväng, sen ska jag iväg till moster Sara och leka med kusin liam :) sen får vi se vad resten av denna lediga dag har att erbjuda :) nu ska jag vika till kläderna i garderoben och vänta på att få gå och hämta tvätten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback