Jobb

Sådär nu drar jag iväg för att jobba 10-15, sen har jag blivit tvingad att umgås med min fina svägerska reinno! Hon har tvingat mig, jag har tydligen inget val :) sen har jag tänkt ha måndagsmys med henne å eddie på måndag och dom har inte heller nå val :)

Har kommit fram till att detta kommer vara en fattig månad efter jag köpt alla julklappar osv :/ trodde jag skulle klara mig bra med min lilla skit lön denna månad, men icke! Så denna månad blir de att snåla! Hojja vad jag längtar tills jag kommer upp på nästa nivå av mina timmar och jag får högre lön! Har beräknat att de kommer ske i början av feb! Så är bara att hålla ut :)

Läääängtar.. Och längtar tills jag får en normal lön! Är fan skammligt att ha sån här skit lön! Min mamma som endast springvickar har bättre lön än mig och jag jobbar dessutom hel tid! Jag kommer vara utbränd innan jag hunni ta gesällbrevet! Hahaha! Är sjukt, hade jag inte jobbat heltid hade jag haft ett annat jobb på sidan om och kanske tjänat ngn krona extra! Men eftersom att jag är ledig endast 8 dagar på en månad så hade de blivit rätt tungt att jobba extra ngnstans! Så är fan bara bita ihop som min lilla syster brukar säga ;)


Nu ska jag stoppa händerna i fickorna innan mina händer fryst bort! Hio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback