Fredag

Skönt med fredag idag, även om jag jobbar i morgon! Jag älskar fredagar :) är helt klart den bästa dagen på hela veckan :)

I morgon blir de som sagt var att jobba 10-15, sen får vi väl se vad man hittar på! Sen ledig söndag, måndag :) sjukt skönt att vara ledig på måndagar, man hinner med så himla mycket! Och på måndag när jag är ledig har jag lovat att åka ut till sunderbyn och leka med kusin Liam. Eftersom han blev helt förstörd när jag var där sist och fick massage och han hade förväntat sig att jag skulle stanna och leka med han så måste ju åka dit och leka med han på måndag :) sötunge! Haha, sen hade jag tänkt hinna mysa med Eddie och Renee också!! Mina måndagar brukar ju bestå av mys med eddie och Renee! sen MÅSTE tvätta alldeles för mycke kläder!!

Våran tvättkorg har nog aldrig varit så full som den är nu! Rymms inte ens en strumpa till i den, vilket resulterat i att de ligger en massa kläder på toagolvet istället! Haha!! Hatar när de blir så mycke tvätt, hojja!!

Nu lunch i ngn minut till sen fortsätta jobba till kl 6 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback