fattig månad..

Sådär nu är ännu en julklapp inhandlad! Och jag är ännu fattigare! Som tur är får man ju lön redan 23 dec.. Hoppas jag?
Nu återstår det bara 2 julklappar till julklappsleken, sen är alla julklappar inhandlade, och jag är fattig..
Körde ju julklappsleken förra året hemma i  nybyn med familjen+respektive! Var lite små skeptisk till det först, men det var riktigt roligt och jag behövde inte sitta där utan julklappar :) Och iår kör vi de igen!
Är iaf ledig idag, skönt att vara ledig på  måndagar! Har hunni vara och träna och jag är helt slut i mina armar! Men de är det som är skönt, de ska kännas att man har tränat :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite, kanske orka städa lite, sen ska jag iväg och inhandla mat å julstjärnor!
Och som tur är har mamma erbjudit sig att betala julstjärnorna åt mig, annars hade jag nog inte haft råd ;) haha..
Det suger att få sån här skit lön, man har aldrig råd att göra nå roligt för alla pengar går åt till att handla mat och betala räkningar!
Men i början av februari får jag lite löneförhöjning ;) Och jag har då gjort 1000 timmar av 3000 timmar! Fett nice!
Kan ju berätta lite om helgen också, i fredags var vi bara hemma, lega framför tvn, blev bjuden på mat hos jessica å peo. På lördag var det jobb 10-15, sen efter jobbet gick vi å åt på old brodies med jessica å peo, sen for jag iväg till danne och renee, Min plan var att vara spik nykter, men de sluta med att jag vart i fyllan ändå!  haha..
Nej, nu ska jag gå å duscha så jag hinner handla å sånt :)
Hio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback