..

Igår fick jag ääääääntligen mysa med fasters lilla sötnos Eddie <3 som jag har längtat efter han :) även fast vi bor i samma kommun så blir de alldeles för sällan som vi ses, dels för att jag jobbar så mycket, sen när jag är ledig är jag så trött att jag inte orkar göra nå :) men igår fick jag äntligen hänga med renee å Eddie <3 vi brukar ju som hänga de måndagar jag är ledig :) var en sväng på storheden för att inhandla julstjärnor och mat för alldeles för mkt pengar! Sen stack vi hem till porsön och bara tog de lugnt :) och busa me Eddie såklart :) nu är de tisdag, har varit å träna så sitter på jobbet och käkar en mugg med fil å flingor, ska torka håret och fixa de :) sen är jag redo för att sätta igång och jobba!!

Nästan, är sjukt trött, så hade gärna sovit ngn timme! Tror jag lider av ngn sömnsjuka? Hahahha... Känns som att jag kan sova huuuur mkt som helst å ändå är jag så förbannat trött! Sjukt jobbigt! Nej, dags att fixa håret då?

Snör upp en bild på mina fina julstjärnor som jag fått av mammsen <3 tack fina mamma :)
Sen ngn bild på fasters skit unge <3 så jävla söt me små tänderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback