..

Helgen har passerat och de är måndag igen!! Känns som att jag mestadels sovit hela helgen! Lite för mycke till och med tror jag, för jag känner mig ändå helt sjukt trött och sliten!! Men har varit helt underbart skönt förde :)

Och nu är de då måndag igen, hade gärna legat och sovit bort några dagar till ;) lugn dag på jobbet, jobbar dessutom själv med chefen både idag och i morgon! Så ingen att surra bort dessa lugna stunder utan kunder!! Sånna här dagar är jag glad att jag har min kära iPhone att fördriva tiden med :) har snart lunch, tacos blir de till lunch idag!! Yummi :)

Sen fortsätta att jobba ända till klockan 18 i vanlig ordning :) ibland önskar jag att jag fick sluta 1 timme tidigare ibland, de skulle behövas! Men vill få ihop mina timmar så fort som möjligt så är fan bara att bita ihop :)

Nu käka tacos :) hio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback