...

Ikväll ska jag gräva ner mig i soffan med en massa godis!! Blev på dåligt humör, så lite godis ska nog få mig på lite bättre humör!! Hoppas jag!!

Ibland längtar jag tillbaka till Överkalix, kunna umgås med mina underbara kompisar när man inte har nå att göra!! För här i Luleå känner jag inte många! Inte många jag umgås med i allafall!! Och det blir lätt, rätt ofta, ganska tråkigt att ligga hemma en fredag eller lördag kväll medans A umgås med sina kompisar! Och klart han måste få umgås med sina kompisar, de är ju självklart!! Och jag längtar efter min mamma, känns som att jag ser hon alldeles för sällan trots att vi bara bor drygt 10 mil i från varandra!!

Så egentligen saknar jag nog inte själva överkalix, saknar nog alla jag känner som bor där!!

Så alla som jag känner, flytta till Luleå!!


:)

Nu har jag fått mig en godispåse, en stor cola och de finns kärleksmums i frysen, så nu ska jag nog överleva hela kvällen :)


Kommentarer
mamma säger:

Du skulle ha kommit hem.

2011-11-18 | 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback