!

Har jobbat till klockan 6 även idag! Haft grymt lugnt på salongen idag, så har mest blivit att sitta av tiden! Men som tur har jag ju min kära telefon att sysselsätta mig med! Sen Hann jag ju färga och plocka ögonbrynen idag också, så nu är jag som ny igen :) eller rättare sagt, Marie var snäll och gjorde de åt mig :) skönt när någon annan fixar med brynen åt en! ;)

Nej nu ska jag snöra mig i soffan och smälta maten i väntan på att despis ska börja :)

Slänger upp en bild på ett brev jag skickat till min faster när jag var liten! Lite små roligt brev!! Haha!! Och de här är nog bara ett av alla 100 brev jag skickat henne! Jag var ju nämligen väldigt flitig på att skicka brev åt höger och vänster, jag älskade att skicka brev och att skriva! Och mina bästa brevvänner när jag var liten var min mormor ( som till och med bodde i samma kommun) och min faster! Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback