-

Har inte hänt mycket sen sist! Känns som att jag bara tränar, jobbar, äter och sover varje dag! 

Och nu den här veckan jobbar jag själv med chefen så denna vecka kommer gå grymt sakta, för jag och chefen har inte direkt så mycket att prata om! haha.. Med marie kan man ju surra bort lite tid :)
Var tänkt att jag skulle hjälpa familjen Andersson (fd. bergviksgänget) att börja flytta idag, men behövdes tydligen inte idag. Tack och lov säger jag, för har sjukt ont i halsen och enormt trött. Och inte nog med det så är jag halvt invalid i mina armar. Har en sjuhelvetes träningsvärk, så kan inte veckla ut armarna normalt! haha.. Måste se små kul ut när jag jobbar och inte får ut armarna! haha..
Annars då.. tränar för  fullt, försöker träna så ofta jag bara orkar och hinner, med nga dagars vila förstås. Är faktiskt riktigt roligt att ha börja träna styrke igen! Och jag ska försöka hålla igång med att träna nu också. Tror min rygg behöver det, eller framför allt HEEELA min kropp behöver det! Har faktiskt inte haft speciellt ont i ryggen sen jag börjat träna! Känns underbart :)

Aja, nu när jag inte skulle iväg och hjälpa fam. andersson att flytta så hade jag tänkt att jag skulle få ligga och mysa med min älskade A! Men nej, han skulle sticka iväg och se hockey hos ngn kompis, så jag blev hemma själv! Men de kan vara skönt att få lite tid för sig själv ibland också! Hade ju tänkt att jag kunde passa på att se despis, men då såg jag att det är ju inge despis idag :/

Så får hitta pÅ nå annat att se! Hade stora planer på att gå och köpa ostbågar där ett tag, men beslöt mig för att strunta i de. Dels för att jag inte behöver äta gott hela tiden, har ju hållt mig rätt bra hitils sen jag gick på min lilla diet. För förut var de godis var och varannan dag! Sen så är det förbannat kallt ute, och kändes fruktansvärt långt att gå till ica för en ostbågspåse! Får spara mig till helgen istället :)

Nej, nu käka middag här i min ensamhet, sen tror jag faktiskt att jag ska gå och ta en lååååååååååååång dusch :)
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback