-

Sköööönt med ledig lördag, de behövdes verkligen! Bar iväg till ökx igår efter jag slutat jobbet och efter lite palt i allsån, en massa go fika hos mormor och morfar och mys i nybyn bar de av till Luleå idag igen ! Iväg och skjutsa andre till hockeyn sen till Tuna för att kika hur Danne och Renee hade de i ny lägenheten! Riktigt mysig lägenhet! Sen skjutsat andre och gänget överallt och nu ligger jag på Tuna och ser walking dead medans danne och reinno ligger här bredvid och snarkar och försöker sysselsätta mig till andre och Jessica ska hem från krogen! Men mina ögonlock blir allt tyngre och jag gissar på att jag kommer somna på några minuter! Haha!! Nu se walking dead och försöka hålla ögonen öppna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback