onsdag?

Onsdag idag ? Jag känner mig helt dagvild av någon annledning! och igår var jag osäker på vilken månad de var! haha.. Inte är de så lätt alltid!! Idag blir det att jobba, 9-18. Ska ta cykeln och trampa iväg mot jobbet på nå tag :) Tänkte försöka vara hurtig och cykla till jobbet så mycket det bara går så man kanske hinner vara ute  nå i sommar :) Och sen behöver jag den där motionen, för har blivit små fet.. haha, så nu blir det att börja hårdträna. Hade velat ha ett träningskort, men med 34 kronor i timmen kan de bli svårt! För i luleå kostar ett träningskort LITE mer än de gör i överkalix. Haha.. 250 kronor/år i överkalix. Så de där med träningskort får nog allt vänta tills jag gjort mina förbannade timmar och börjat tjäna lite bättre..
Jag är fortfarande arg uti att vi får skit lön och inte får räkna timmarna. Jag kan inte sluta fundera uti det. Och det gör mig galen..
Men, ska försöka lösa de på  nå sätt, om jag så ska måsta söka ett nytt jobb tills jag gjort omprovet!! 

Nej, dags att göra sig klar för att trampa iväg mot stan då :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback