Midsommar

Midsommarafton var riktigt kul, tills det blev för mycket av det goda. Åt en massa god mat och hade riktigt trevligt, men som sagt. Blev en tidig kväll för min del :) Men jag hade kul så länge de vara :)

Igår blev det att ligga framför tvn i allsån HELA dagen! Skönt, och nu är man helt återställd efter helgens festligheter :)

Idag blir det att åka tillbaka hem till luleå, blir jobb i morgon! Känns väl sådär eftersom att jag inte ens får räkna mina trainee timmar förens jag gjort omprov på delprovet! Men som jag tidigare sagt, jag trivs som fisken i vattnet på lilla salongen, bara trist att jag inte får räkna mina timmar och tvingas jobba med en skit lön på 34 kronor i timmen.

Nu ska jag och broder simon se film, sen vidare till allsån för att äta palt och sen drar vi till luleå igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback