-

Måndag idag, vilket innebär jobb för min del! Känns väl sådär, har inte gjort något om man fick vara ledig några dagar till och bara sova :) haha.. Sen känns de väl mindre kul att gå till jobbet när jag vet att jag inte får räkna mina timmar samt arbeta för 34 kronor i timmen! Men jag ska ringa facket och frisör idag och höra om lite sånt där! 

Det är sjukt att dom tror att man ska kunna klara sig på 34 kronor i timmen, vad tror dom själv? De som går andra året på gymnasiet och sommarjobbar på salong får bättre betlat än vi som gått ut! Låter inte det ganska orimligt? Så idag blir det ett samtal till frisör och facket!!
Dom kommer vara lagomt less mig, har skickat en massa mejl till dom och nu ska jag terra dom på telefonen också! haha..
Snart bär det av mot jobbet, hade planer på att cykla idag, men det kändes jobbigt! Har dessutom börja bli förkyld, så jag tror faktiskt att jag skippar cykelturen till jobbet idag och tar det en annan dag :) Bussen kändes mer lockande idag ;) Jo, som sagt var, börjat bli förkyld, har haft världens hosta sen igår (?) och på morgon hosta jag så jag höll på spy! Inge kul!! Och med min vanliga tur lär det väl dröja några veckor till innan förkylningen bryter ut helt!

Nej, kanske man skulle göra sig redo för att åka till jobbet?
Puss
HVFR <3 Saknar er tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback