Pinsamt!

Sådär, han iväg till elgiganten innan dom stängde :) Gick in för att fråga om en lånetelefon, men som tur var hade min telefon kommit tillbaka från lagning, så jag gick ut med min egna telefon :) Skönt att ha den tillbaka! Snacka om otursdag, sen när jag gick ut från elgiganten och skulle gå till bilen ser jag att andre och dom hade sprungit iväg åt nå annat håll, fönstret var öppet, bilen var låst och jag sträckte in handen för att låsa upp, korkad som man är. Och vad händer då? Jo billarmet går, pinsamt! hahah.. Tänkte inte så långt :) Så då var det bara att springa gärnet in på elgiganten och kika efter andre och dom bland alla hyllor. Pinsamt var det, och folk glodde ögonen ur sig! haha..
Sen bar det av till notviken och grilla med Andre och dom. Sjukt gott, och nu är jag hemma, orkade inte vara kvar där då dom skulle spela tvspel. Så for och köpte mig en cosmopolitan och åkte iväg hem istället :) Så nu ska jag glo tv och läsa cosmopolitan i väntan på att andre ska hem från erik :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback