Hundutställning

Kom till ökx igår på eftermiddagen, blev att fara till linnea och erik en sväng och hälsa på, sen hjälpa mamma att bada och fixa hundar halva natten, sen idag har jag hjälpt mamma på hundutställningen! Mixa fick HP och BIR om jag inte minns fel, fick gå in i ringen ett till varv och åkte då ut! Och flisan åkte ut redan efter första gången i ringen pga av att hon är så förbannat feg. Himla trist eftersom att hon på alla andra utställningar fått så bra kritik, men alltid fått dålig kritik att hon är för feg! Så om jag blir arbetslös här framöver ska jag ta med mig flisan till luleå och börja socialträna hon så hon kanske slutar vara feg! Iallafall, har inte blivit många timmars sömn den här helgen, och det känns i hela kroppen, skulle behöva ta en liten tupplur innan jag sätter mig i den kokheta saaben och åker till luleå!

Nu ska jag plocka ihop alla mina saker som jag spritt omkring här i nybyn, laga andres byxor sen ska jag börja åka mot luleå och min älskade Andre :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback