.

Var ett tag sen jag skrev nu! Men har inte hänt speciellt mycket sen sist, jag jobbar och sliter 9-18 vareviga dag för 52,45 kronor i timmen! Känns väl inte sådär jätte kul nu när jag inte ens får räkna mina timmar, men det är tur jag trivs med mitt yrke, annars hade jag aldrig klarat av det! 

Har kommit in från en springtur nyss, var sjukt skönt men extremt jobbigt! Var helt slut i benen innan jag ens tagit mig ut för att springa för att jag cyklat både till och från jobbet i motvind! Inge vidare, + stå och jobba 8 timmar på det! Så nu är mina ben på riktigt helt slut! ska gå och ta mig en dusch snart och sen ska jag lägga mig och läsa "att älska som en porrstjärna, sjukt bra bok! Och ni som känner mig vet att jag inte är så förtjust i att läsa böcker, men den här var fan bra :)
I morgon blir det för övrigt att jobba sista dagen för den här veckan, sen tar jag helg :) Och på fredag bär det av upp mot ökx och ökxmarknad! Tar bussen upp på fredag morgon, ska klippa lite och sen tänkte jag försöka hinna springa på marknaden en sväng och sen får vi väl se om det blir några festligheter i helgen! Skönt att få vara ledig en hel marknad, det var ju inte igår man var det :) haha..
Så det ska bli skönt! Nej, kanske jag skulle gå och ta mig en dusch och sen lägga mig och läsa en stund innan klockan blir allt för mycket :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback