.

Känns verkligen i både kropp och knopp att man inte är van att jobba såhär mycket, har varit fullt typ hela veckan! Har jobbat hela veckan, sen har jag hoppat in och jobbat lite extra idag. Så jag är helt slut! Efter jobbet tog jag iaf bussen hem mot ökx, var tänkt att jag skulle klippa och färga min kusin johans linda. Men vi skulle ta de i morgon istället :) Så i morgon ska jag vakna tidigt som fan, hoppas på att de blir strålande sol så jag kan sola, sen ska jag färga Linda! Sen mot kvällen bär de av mot luleå igen. För på måndag är det jobb som gäller igen. Måndag-lördag. Ledig söndag, sen jobb måndag-torsdag, sen får jag vara ledig en hel helg :) Om jag nu inte måste hoppa in och jobba i jocktältet på marknaden!

Men jag gråter inte om jag får vara ledig hela marknaden :) Skulle vara grymt skönt, men tillika behöver jag pengarna! haha..

Nej, vad skulle man ha hittat på att fördriva tiden med medans andre är ute på galej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback