lör

Varit ledig idag, skönt! åkte upp till ökx på morgonen ist för att åka igår kväll, skönt att slippa åka/köra i mörker! Jag är nog åkrädd ändå! Så hann vara förbi Andres farmor när vi kom till ökx, sen iväg och klippa lite. Sen har jag inte alls gjort mkt, passar på att tvätta hemma hos mamma å pappa, käkar godis och har hunni vara å se i angelica och gonts nya lägenhet, himla fin var den :) Och nu ska jag vänta på att min kära storasyster ska komma hit å hålla mig sällskap! Om hon nu kmr ngngång, sen vänta på att andre ringer och ska hem :) Skönt att vara ledig, och i morgon hade jag tänkt sova ut! Men angelica fråga om jag kunde köra hon till jobbet i morgon, och snäll som man är ställer man upp åt alla :) så får väl fara köra hon då! Värre att de är kl 7 på morron :/ Kommer vara helt slut efter den här helgen! Nästa lediga helg tror jag att jag stannar i luleå :) Så kanske jag är utvilad :) Nu ska jag gå å se lite tv, käka godis och mysa med lilla flisan <3 Är så trist att jag jobbar så mkt å att hon inte är van att vara själv utan alla andra hundar, annars hade hon lugnt fått flytta till luleå med mig ;)


Ibland saknar jag den där skeva frisyren jag hade! ska jag eller ska jag inte? :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback