.

2 dagar med jobb kvar tills jag får lite ledig :) ska bli såååå skönt!

Lite mer att göra på jobbet nu, roligt :) har även börjat få en och annan stammis också :) alltid lika roligt, har nga st iaf :) har färgat kusin Malin idag, alltid lika kul att träffa släkten :)

Sen efter jobbet har moster Sara och kusinerna Liam och Molly varit förbi, Har klippt Sara, sen kom även Danne, Renee, Simon och Eddie förbi! Så har hunni busa och mysa med Eddie också, sen klippt Simme :) kul att träffa broder Simon också, händer väl sådär 2 ggr/år, och varje gång är han lika långhårig ;)

Och nu ligger jag på soffan, helt slut!
Ska gå och ta en dusch, sen ska jag bädda ner mig i sängen, kanske börja läsa min bok som jag har köpt för länge sen men inte orkat börja läsa, eller fortsätta se den där filmen som jag försökt se klart i flera dagar?

Haha, måste ju berätta.. Lilla syster Maya ringde tidigare ikväll och berättade att en av hennes kompisars moster tyckte mayas header på bloggen var fin och fråga om jag och Maya kunde göra en till hennes blogg! Så Majken har lovat att vi ska fixa en! Haha, den är ju dock inte så seriös mayas header ;) men kul att ngn tkr om den :P Hahahah...

Nej nu ska jag hoppa in i duschen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback