.

Måndag idag vilket betyder tvättdag och mys med eddie och renee!

Så efter jag tvättat klart bär de av till tuna och mysa med eddie och renee <3

Kul att ena tvättmaskinen inte ens gått igång när jag kom till tvättstugan och skulle ta ut tvätten, sket i det och gick hem, ringde felanmälan och hon ville såklart veta vilken tvättstuga de gällde, jag hade ju då ingen aning om vilket nr det är på huset eller vilket nr tvättstugan har, tänkte inte ens på att kolla upp de trög som man är!

Hon bad mig testa slå av och på strömbrytaren, så då var de bara traska iväg till tvättstugan igen och testa de, å de funka! Ibland kanske man borde tänka lite längre än näsan räcker!

Fick igång den iaf, tur var ju de annars hade de tagit hela dagen att tvätta :)

Nu ska jag plocka till här hemma, sen traska iväg till tvättstugan igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback