.

Då var de måndag igen, och de har varit sjukt skönt att vara i ökx i helgen, men kan väl inte direkt påstå att jag är speciellt utvilad :) snarare tvärtom, hade mer än gärna legat kvar i sängen på morgonen istället för att åka till jobbet, även fast jag slockna framför tvn vid 9 tiden igår! Men var skönt i vilket fall som helst att vara där hemma, även fast jag inte hann med så mycket! Hade tänkt hinna umgås med My och åka till Kalix älv och hälsa på storasyster Linnea och erik, men Inge av de hann jag! Får bli under julhelgen då :)

Blir att jobba mån-lör, sen är jag ledig söndag och måndag! Sen är de inte länge kvar till julafton heller, ser fram emot att få åka upp till ökx igen och bara mysa med familjen och min A <3 Och ärligt talat tror jag inte att jag orkar gå ut under juldagen heller, inte som de känns nu! Men de kan hinna ändras 100 ggr!

Nu ska jag fixa håret, sen sätta igång att jobba, ser ju ut att bli en rätt lugn dag på jobbet idag, vilket kanske är lika bra efter som jag har förbannat ont i min axel av ngn konstig anledning?

Nu fixa håret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback