Surkärring Andersson...

2 saker har jag kommit fram till under tiden jag bott i Gällivare iallafall, folk suger på att parkera (ställer sig mitt emellan 2 parkeringar, står 2 meter ifrån bilen bredvid, parkerar mitt i jävla grindarna på jobbet (är en verkstad på gaveln) så man tar sig inte förbi, folk förstår inte vad en jävla blinkers är för något.. 

Och på morgonen då jag kom till jobbet stod de en bil parkerad mitt i på gaveln innan för grindarna så jag tog mig inte förbi, stod där 5-10 minuter, slog på tutan en sväng men likförbannat fatta ingen att flytta bilen! Så då var de väl lika att parkera på framsidan och promenera sista biten då, hade ju fan hunni gå hem och tillbaka innan dom fått tummen ur å flytta bilen!!! Och hade han bara stått typ en halv meter - en meter åt sidan hade jag ju sluppit förbi! 

Sånt där kan störa ihjäl mig, folk som inte kan behärska en bil och folk som inte kan parkera utan verkligen ställer sig mitt i.. Jag är väl säkert inge bättre men ändå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback