.

Spenderat största delen av min lediga dag i Överkalix, började dagen med att köra bil 13 mil, väl framme hos mamma och pappa bestämde jag och lillasyster att vi var sugen på frukost från brännvalls, så då for vi dit och inhandla lite go mat, sen hann vi med att hälsa på storasyster på jobbet, sen vidare för att fördriva tid i nybyn innan jag skulle iväg på banken :) sen var de bara att styra vidare hem mot Gällivare igen! Hunnit med lite styrketräning, blev dock ingen hårdkörning då jag inte är riktigt kry i kroppen, den här jäkla förkylningen vägrar ju bryta ut ordentligt som vanligt! Sen hem och försöka få A på bättre humör, dvs plocka till ;) så nu är tvätten vikt, väskan uppackad och då är de väl lika ta tag i disken också då så kanske han blir lite glad åt mig i allafall? ;) 

Sen en lång lång lång dusch, blev faktiskt lite sugen på att göra lite höst fint i lägenheten, men de får nog faktiskt vänta till på lördag eller söndag :) då blir de storstädning och byta gardiner å sånt :) kanske måste fara inhandla mig nå nya gardiner till vardagsrummet? :) börjar vara less dom jag har! Börjar bli less de lila där inne, men lite andra gardiner ska nog göra susen :) 

Nej dax att fixa disken åså hoppa i duschen! I morgon blir de jobb 9-18, får äran att vara med då en av våra säljare kommer, så himla kul att få göra lite annat ibland :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback