:)

Fan vad jag slöat med träningen på sistone :/ känns mer lockande att krypa ner i sängen eller soffan tillsammans med andre än att fara på gymmet 1 timme. Haha.. Kanske gör förkylningen som vägrar bryta ut helt sitt också, Men jag tog mig fasiken ut på en prommis klockan 7 på morgonen idag, och skönt var de :) sen var ju tanken att jag skulle träna efter jobbet men tror nog faktiskt att jag skjuter på de 1 dag till och börjar träningsveckan i morgon då jag kommer från Överkalix istället :) vafan, lite vilodagar behöver man ;) 

de är så jäkla segt att ta sig iväg och träna ensammen, är ju mycket lättare då man har ngn att träna med ibland i allafall :) men i morgon får de bli styrke :) sen ska jag försöka orka mig ut på morgon prommis också :) 

Sen hinna iväg på kvantum och reklamera min foundation som jag panik köpte där idag, som var använd såg jag då jag kom hem!!!! Vem fan vill köpa använt smink? Inte då jag i allafall, så får bli en tur dit innan jag sticker till Ökx för lite ärenden :) 

Nej, nu ska jag snöra i lite svart hårfärg i håret sen ska jag faktiskt gå och krypa ner bredvid A i sängen och bara mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback