.

Trött så förbannat, vaknade så klart då andre skulle upp klockan 5 :( och jag har ju så jäkla svårt Att somna om då jag väl vaknat :/ jag som hade tänkt träna på morgonen innan jobbet men tror nog att de får bli en prommis innan jobbet åså får de nog bli en sväng på gymmet efter jobbet istället :) för går så jäkla segt att träna då man är trött :) i morgon är de ledig dag för mig :) så då blir de ToR till Ökx, fixa de sista på banken innan vi får huset 31 oktober :) yeeeeey :D fyfasiken vad jag längtar :) ska bli så jäkla kul :) 

Nej kanske man skulle försöka sova en Lill stund :) känner att de börjar komma huvudvärk smygandes :/ (får för de mesta ont i huvudet då jag stiger upp onormalt tidigt) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback