.

Är så jäkla träningssugen men ändå inte! Jag har inte tränat ordentligt på flera veckor, men de kommer alltid upp något som gör att jag inte far iväg, men på lördag ska jag tamefan fara iväg och träna även om jag är fan döende :P för jag måste börja jobba med kroppen här om man ska våga visa sig i bikini till beachen 2015! Och framför allt för att vara nöjd med mig själv! För de är väl de minsta jag är just nu! :) 

Nej från och med måndag blir de hårdkörning med både träning och mat, då är de prommis till och från jobbet, ordentlig mat och massa träning :) 

Nu ska jag kasta i mig något att äta, ta en dusch, tända alla våra fina ljuslyktor och bädda ner mig under täcket :) 

Och så kanske man orkar med lite träning i morgon istället :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback