:D

Så jäkla mysigt att ha fått huset nu :D har börjat riva lite väggar och städat skåp och toaletter, sjukt äckligt att städa efter andras skit, men nu är de värsta bort gjort, med hjälp av mammsen som kom och ryckte in då jag höll på spy då jag tog toaletten nere... Haha... Tack för hjälpen mammsen <3 

Nästa steg blir att slå igen en vägg, byta golv och tak, öppna upp en dörr från sovrummet nere :) ja vi lär nog ha att göra ett tag :) me. De är ju de som är mysigt att få fixa till sitt egna :) 

Var ju något sugen på ringa chefen i söndags och säga att jag tar en veckas eller två veckors semester ;) men de får bli senare :) 

Förhoppningsvis har vi klart vardagsrumsdelen till jul också :) hoppas :) 


Nu ska jag hoppa i duschen, Sen ska jag se runt efter lite fin inredning till huset :D 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback