Sommarvärme :)

Fyfan va underbart med sommarvärme ute :D sommaren är ju lätt den bästa årstiden! Tyvärr var de inte så mycket till sommarväder igår då jag var ledig, såklart, brukar ju ha den turen, men sen mot kvällen blev de jätte fint så vi bestämde oss för att gå ut på långprommis :) sjukt skönt och kul att A ville följa på prommis för en gångsskull med mig :) och idag fick jag sällskap av honom då jag gick till jobbet också :) 

Nu börjar jag längta tills semestern, min allra första semester! Fan va skönt! Åh va jag bara ska göra ingenting :) eller ja försöka ta mig ner till Karlstad och brorsan :) Har dock bara 2 betalda veckor att ta ut, men vafan jag unnar mig en 3e obetald ;) 

Nu ska jag njuta av solen en stund innan jag ska gå in och arbeta igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback