:(

Har hämtat ut mitt paket från hm idag :D men såklart kunde jag inte ha jeansen jag beställde :( de sved lite grann.. Är fan bara inse att jag gått upp för mycke i vikt! Bara byta storlek och hoppas på att dom sitter bra ändå! :(


Tror jag ska ta en Springtur i morgon på morgonen innan familjen anländer :) åså kanske gym på kvällen om man orkar :)

Nu måste jag fan gå ner i vikt! Visst jag är inte överviktig, men jag måste fan göra nå åt de här, drar mig ju nästan för att köpa och prova kläder just på grund av att jag gått upp i vikt! Så nu är de fan skärpning på riktigt! 

Nyttig mat, jäkla mycket konditionsträning och gym! Till semestern ska jag känna mig någorlunda nöjd med kroppen! Nu jävlar!!! 

Nu ska jag hoppa i duschen, sätta på ansiktsmask, inpackning sen krypa under täcket och se film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback