:)

Årets första Springtur, eller Springtur å Springtur, gjorde ett tappert försök att springa men mina luftrör är ju så sjukt känsliga då de är de minsta kallt i luften?! Får som tungt å andas då jag anstränger mig och de är kallt i luften, sjukt irriterande! Så fick bli lite lite löpning sen körde jag powerwalk mesta delen av rundan, sjukt skönt var de :) och så jäkla underbart då solen lyser dessutom :) 

Har börjat med att räkna kalorier, kolhydrater, proteiner och fetter nu också :) så nu ska jag förhoppningsvis bli av med några kilon :) och förhoppningsvis börja tycka om min kropp också :) 

I morgon sticker jag till Haparanda på min lediga dag också :) tillsammans med Johanna :) kul med sällskap :D andre ska få nya däck på bilen och jag och Johanna tänkte spendera lite tid på Ikea :) kanske göra något fynd :) 

Kul :) nu ska jag hoppa i duschen, sen mysa ner mig bredvid A <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback